Μετά την επιστροφή από τη συμμετοχή μας στο Θερινό Σχολείο στην Αθήνα , με νωπές ακόμη στη μνήμη και την καρδιά μας τις πολλαπλές εμπειρίες που βιώσαμε και έχοντας αφήσει το χρόνο που μεσολάβησε να ενεργήσει , να ταξινομήσει και να αρχειοθετήσει τις ανεπανάληπτες στιγμές που μας πρόσφερε η επαφή με αισθητικά και πνευματικά ερεθίσματα και η αλληλεπίδραση και επικοινωνία με διαφορετικά πρόσωπα , αποφάσισα να μοιραστώ ένα μέρος από τις συγκινήσεις που ζήσαμε . Συγκινήσεις που ξεπέρασαν κατά πολύ τις προσδοκίες που είχαμε όταν υποβάλαμε την αίτηση συμμετοχής στις αρχές Μαΐου , θεωρώντας ότι θα λειτουργεί όπως το σχολείο στην τυπική εκπαίδευση συνδυάζοντας ίσως και κάποιες ψυχαγωγικές εκδηλώσεις … Πόσο ευχάριστα εκπλαγήκαμε …
Το ΄Ιδρυμα Αλέξανδρου Ωνάση , η Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση , το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το ΄Ιδρυμα Μείζονος Ελληνισμού συνδιοργάνωσαν Θερινό Σχολείο , το οποίο παρακολούθησαν την Α΄ περίοδο , από 9 Ιουλίου ως 22 Ιουλίου , 10 μαθητές από το 5ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων - 8 μαθήτριες της Β΄ τάξης και 2 μαθητές της Γ΄ τάξης συνοδευόμενοι από μια καθηγήτρια , τη γράφουσα . Μαζί μας φιλοξενήθηκαν επίσης και 15 μαθητές από τη Γαλλία ( 11 κορίτσια και 4 αγόρια ) από την πόλη Combs - la – Ville τους οποίους συνόδευε ο καθηγητής Jean Marie Sapet . Το 5ο Γυμνάσιο επιλέχθηκε λόγω της συμμετοχής του τα προηγούμενα χρόνια σε προγράμματα στο Δίκτυο Σχολικής Καινοτομίας και της συνεργασίας του με το ΄Ιδρυμα Αλέξανδρος Ωνάσης , ενώ οι Γάλλοι μαθητές επιλέχθηκαν λόγω της νίκης τους σε σημαντικό εθνικό σχολικό θεατρικό διαγωνισμό , ανεβάζοντας τον Οιδίποδα Τύραννο του Σοφοκλή .
Ο σκοπός του Θερινού Σχολείου που άρχισε πιλοτικά φέτος είναι να δοθεί η δυνατότητα στους μαθητές να βρεθούν με συνομηλίκους τους από άλλα σχολεία του εξωτερικού , να έρθουν σε επαφή και να ασχοληθούν εποικοδομητικά με διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα που εμπίπτουν στο ευρύτερο πνεύμα της " Ακαδημίας Πλάτωνος " και να γνωρίσουν την εξέλιξη που παρουσιάζει σε διάφορους τομείς η χώρα μας .
Με τον Jean Marie Sapet |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου