Ταξίδι στη χώρα της φαντασίας

Ταξίδι στη χώρα της φαντασίας

Ταξίδι στη χώρα της φαντασίας
...με φαντασία κι όνειρο.... έργο του YURI GORBACHEV

Το μήνυμά μου

Καλωσόρισμα

Έχετε συνδεθεί με ένα ιστολόγιο που δημιουργήθηκε με την ελπίδα να γίνει ένα σημείο συνάντησης ανήσυχων προσώπων με παιδαγωγικές , φιλολογικές, καλλιτεχνικές , κοινωνικές και περιβαλλοντικές αναζητήσεις και απεύθυνεται σε ... έφηβους

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ιωάννινα
Φιλόλογος , διευθύντρια στο 5ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων.
ImageChef.com

Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

Βραχύς απολογισμός 2

      Λίγο πριν το 2013 γίνει παρελθόν και αρχίσει μια δεύτερη διαδρομή , ωραιοποιημένο ως ανάμνηση , δεν αρνούμαι την πρόκληση της ενδοσκόπησης και της αναμέτρησης με όσα έπραξα και όσα απέφυγα να αναλάβω . Όταν οι εμπειρίες  της ζωής μετράνε αρκετές δεκαετίες ,  η διαδικασία του απολογισμού προσλαμβάνει και την μορφή εσωτερικής εξομολόγησης αποβαίνοντας λυτρωτική , έστω κι αν δεν καταλήγει πάντα σε άφεση αμαρτιών .
     Τη χρονιά που πέρασε έχω να ομολογήσω ότι μου δόθηκαν ευκαιρίες να δείξω αλληλεγγύη , να συμμετάσχω ενεργά στα πολιτιστικά δρώμενα των Ιωαννίνων , που η προσπάθεια και το μεράκι κάποιων συμπολιτών μας έχει δώσει να είναι πολλά , να κινητοποιηθώ σε πλήθος κοινωνικών αγώνων .
       Η δική μου συνεισφορά ήταν να ανταποκριθώ σε ορισμένες από τις ευκαιρίες αυτές και να αναλάβω και κάποιες σχετικές πρωτοβουλίες που εκτόνωσαν γλυκά και αυτάρεσκα την αντίθεσή μου σε όσα πληγώνουν την αισθητική και τις αξίες μου . Για τα πολλά υπόλοιπα  βαυκαλίστηκα ότι έγιναν ερήμην μου και ανεπαισθήτως  υπέρτερες πολιτικές δυνάμεις γύρω μου έκτισαν τείχη ... Θα πρέπει να παραδεχθώ ότι δεν ξόδεψα την ενέργειά μου σε έργα που είναι σημαντικά , πλην όμως απαιτούν συνεπή στάση και μεγάλες ψυχικές δυνάμεις για δημιουργία αλλά ερωτοτρόπησα συχνά με το εφήμερο και το ασήμαντο - λόγω της κενότητάς του σε ηθικό περιεχόμενο - και εκτόνωσα την εσωτερική μου παρόρμηση για δράση σε λεκτικά πυροτεχνήματα και κορώνες , που κατανάλωσα,  όμως ,  πολύ γρήγορα .
      Αντιλαμβάνομαι σήμερα , ωστόσο , ότι το χάδι της μαθημένης αδράνειας λείανε κάποιες ενοχλητικές γωνίες , μα με τιμωρεί , γιατί συνειδητοποιώ ότι όσα αρνήθηκα να αντιμετωπίσω με σθένος το 2013 τα κουβαλώ ως άχθος στο 2014...
 
 
 

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Καλή κυρία, τί είναι αυτό πάλι..? Αυτοκριτική...! στούς σίφουνες καιρούς πού διανύουμε. χμ...ανησυχητικό λίγο.. Τά λεγόμενα σας όμως, μάς προετοιμάζουν γιά ενα 2014 μέ 'μεγάλα πράγματα'.. -Θά μάς εκπλήξετε ευχάριστα, μέ ποίηση, μυθιστορήματα και ποιός ξέρει τί άλλη καλή δημιουργία...(.?) Καλή καί δημιουργική χρονιά..!

Σταυρούλα Χαϊδεμενάκου είπε...

Καλέ μου φίλε σας ευχαριστώ για την ευχή και τις μεγάλες προσδοκίες σας από μένα . Ελπίζω να καταφέρω να ανταποκριθώ ... Η κριτική μου πρέπει να ξεκινήσει από εμένα πρώτα και κυρίως . Όπως σας υποσχέθηκα στον πρώτο απολογισμό σκοπεύω να ακολουθήσω κατά γράμμα τις πολύτιμες συμβουλές σας . Τις ευχές μου θα σας τις δώσω στην επόμενη ανάρτηση σε λίγες ώρες ...