Ταξίδι στη χώρα της φαντασίας

Ταξίδι στη χώρα της φαντασίας

Ταξίδι στη χώρα της φαντασίας
...με φαντασία κι όνειρο.... έργο του YURI GORBACHEV

Το μήνυμά μου

Καλωσόρισμα

Έχετε συνδεθεί με ένα ιστολόγιο που δημιουργήθηκε με την ελπίδα να γίνει ένα σημείο συνάντησης ανήσυχων προσώπων με παιδαγωγικές , φιλολογικές, καλλιτεχνικές , κοινωνικές και περιβαλλοντικές αναζητήσεις και απεύθυνεται σε ... έφηβους

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ιωάννινα
Φιλόλογος , διευθύντρια στο 5ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων.
ImageChef.com

Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

Εικόνες από το ταξίδι που ονειρεύομαι ...

Από το δυσβάσταχτο του βίου , όταν αυτός γίνεται έτσι , τρία πράγματα πιστεύω ότι μπορούν να μας σώσουν και το ένα είναι η Τέχνη ...
Paul Crimi on PhotoPeach

2 σχόλια:

sofia είπε...

Μουσική και εικόνα τέλεια συγχρονισμένες!

Αληθινά υπέροχο
Καλή μέρα και καλό μήνα Σταυρούλα

Σταυρούλα Χαϊδεμενάκου είπε...

Καλό μήνα και σε σένα Σοφία!
Σε ευχαριστώ για τη θέρμη των λόγων σου τούτη την παγωμένη μέρα !! ΄Ισως ταίριαξαν γιατί είναι ο αγαπημένος μου τόπος και ας μην έχω πάει και το αγαπημένό μου τραγούδι και ας μην το έχω χορεύσει ...