Ταξίδι στη χώρα της φαντασίας

Ταξίδι στη χώρα της φαντασίας

Ταξίδι στη χώρα της φαντασίας
...με φαντασία κι όνειρο.... έργο του YURI GORBACHEV

Το μήνυμά μου

Καλωσόρισμα

Έχετε συνδεθεί με ένα ιστολόγιο που δημιουργήθηκε με την ελπίδα να γίνει ένα σημείο συνάντησης ανήσυχων προσώπων με παιδαγωγικές , φιλολογικές, καλλιτεχνικές , κοινωνικές και περιβαλλοντικές αναζητήσεις και απεύθυνεται σε ... έφηβους

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ιωάννινα
Φιλόλογος , διευθύντρια στο 5ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων.
ImageChef.com

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Ο Κινηματογράφος ... στο σχολείο

Οι συζητήσεις που έχω με τη συνάδελφο Χαρά Νικολού για τα προγράμματα που υλοποιεί στο 5ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων αλλά και με άλλους ανήσυχους εκπαιδευτικούς μου έδωσαν την ιδέα για τη δημιουργία μιας ταινιοθήκης όπου οι ταινίες θα ήταν κατανεμημένες ανάλογα με το θέμα τους και έτσι εύκολα θα έχουμε ακόμη ένα εργαλείο για να πραγματοποιήσουμε τη μάθηση μέσω της αισθητικής εμπειρίας, όχι μόνο για να εμπλουτίσουμε τις βιωματικές διδακτικές τεχνικές μας αλλά και για να γίνει η μάθηση διασκεδαστική ... Ας αρχίσουμε  :

1. Κυνηγώντας το όνειρο vs οι προσδοκίες των άλλων :
    
 Revolutionary Road (" Ο δρόμος της Ανεξαρτησίας ")


Vitus 

America America


2. Ναζί - Ολοκαύτωμα

Swing kids


The pianist


Schindler's list


Music box


La vita e bella ("Η ζωή είναι ωραία")


judgement at Nuremberg (" Η δίκη της Νυρεμβέργης ")
Amen ( Αμήν )


Merry Christmas

3 σχόλια:

sofia είπε...

Πολύ ωραία ιδέα έχετε Σταυρούλα.Μακάρι να μπορούσα να ήμουν στο σχολείο σας ,να σε είχα διευθύντρια.

Σταυρούλα Χαϊδεμενάκου είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ Σοφία για όσα γράφεις. Μακάρι να καταφέρουμε να δούνε τα παιδιά κάποιες αξιόλογες ταινίες . Η αλήθεια είναι ότι στο 5ο Γυμνάσιο βρήκα πολλούς συναδέλφους με πολύ ωραίες ιδέες και χαίρομαι που θέλεις να έρθεις στο σχολείο μας ,θα συνεργαζόμασταν μια χαρά , αλλά χαίρομαι που και σε άλλα σχολεία γίνονται πολύ ενδιαφέρουσες δουλειές, που τις παρακολουθώ από τα ιστολόγιά σας και εμπνέομαι από αυτές . Καλή δύναμη να έχεις !!

sofia είπε...

Αχ, Σταυρούλα δεν μπορώ να έλθω στο σχολείο σου διότι υπηρετώ στην Ηγουμενίτσα και δεν κάνω πλέον αίτηση μετάθεσης. Αλλά ούτε δουλειά με τους υπολογιστές κάνω ,δεν υπάρχει υποδομή στο σχολείο μου. Είμαστε σε αναμονή του καινούριου σχολείου που όλο λένε θα παραδώσουν αλλά δεν βλέπω να γίνεται τίποτε. Και εγώ κοντεύω να ξεχάσω και όσα έχω μάθει.