Ταξίδι στη χώρα της φαντασίας

Ταξίδι στη χώρα της φαντασίας

Ταξίδι στη χώρα της φαντασίας
...με φαντασία κι όνειρο.... έργο του YURI GORBACHEV

Το μήνυμά μου

Καλωσόρισμα

Έχετε συνδεθεί με ένα ιστολόγιο που δημιουργήθηκε με την ελπίδα να γίνει ένα σημείο συνάντησης ανήσυχων προσώπων με παιδαγωγικές , φιλολογικές, καλλιτεχνικές , κοινωνικές και περιβαλλοντικές αναζητήσεις και απεύθυνεται σε ... έφηβους

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ιωάννινα
Φιλόλογος , διευθύντρια στο 5ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων.
ImageChef.com

Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

Το τελευταίο αντίο...

Αφιερωμένο στη μητέρα μου που μας άφησε για τον ουρανό στις 16 Αυγούστου , μετά τη γιορτή... και στον πατέρα μου που τώρα άρχισε να καταλαβαίνει...

4 σχόλια:

dreamteamk9 είπε...

Λυπάμαι πολύ για το χαμό της μητέρας σου, Σταυρούλα. Να είστε καλά να τη θυμάστε πάντα!

Σταυρούλα Χαϊδεμενάκου είπε...

Σ' ευχαριστώ Σταματία για τη συμπαράσταση . Να είσαι καλά ! Τη μαμά μου θα τη θυμόμαστε πάντα , την απώλειά της προσπαθώ να ξεχάσω τώρα ... Ευτυχώς σε λίγες ημέρες ξαναρχίζουν τα σχολεία !!!!!!!!!!!!

Βάσω Ραμπαούνη είπε...

Το πρώτο διάστημα είναι πολύ δύσκολο, Σταυρούλα. Έζησα πρόσφατα την εμπειρία αυτή και σε καταλαβαίνω. Οι μνήμες έρχονται και ξανάρχονται. Δεν σ' αφήνουν να ησυχάσεις. Ούτε και η απόσταση από τον τόπο απαλύνει, όπως λένε, τον πόνο. Στήριξε μόνο τον πατέρα σου. Αυτός έχει τη μεγαλύτερη ανάγκη. Καλή δύναμη στον αγώνα σου!

Σταυρούλα Χαϊδεμενάκου είπε...

Βάσω λυπάμαι πολύ που είχες ανάλογη εμπειρία απώλειας πρόσφατα ... Δυστυχώς έχεις δίκιο , οι μνήμες πονάνε ...Σ'ευχαριστώ για τα θερμά σου λόγια ! Εύχομαι να έχουμε υγεία και καλή σχολική χρονιά !